Di Centa på Hällmyra?

Körde ett eget Test Race imorse. Johan A svek på grund av tidsbrist. Mina vader svek också. Trist. Men pumpen kändes stark och kroppen full av Energi så d e positivt. Men vaderna fortsätter alltså att spöka. Men jag ska göra det jag kan fram till SM drar igång på torsdag.

Har precis fått klartecken av Slangen för en massage sekvens innan Torsdag. Grymt viktigt.

Massage, stretch och avslappning blir kuren för vaderna.

Kvällen fylldes av lätt träning följt av ett varmt bad med Beast of Burden av Stones på stereon, blir inte mer avslappning än så.


Achmed inkasserade ett DM silver idag i Trönö. Det med en tid som står sig bra mot skidgymnasieeleverna som deltog. Grattis Achmed!


Men helgens DM höjdpunkt hämtar jag från lördagens stafett på Hällmyra. När jag surfade in på HIFs nya hemsida så fick jag se bilder från stafetterna. Blev då mycket chockad när jag såg att Giorgio Di Centa körde andra sträckan i HIFs segrande lag!?

Det tog ett tag innan jag listade ut att Giorgio egentligen heter Jonas Långberg.

Den enda person tillsammans med Torbjörn Nordvall som jag känner som kan utmana Anton på gamla skidresultat.


Fler än mig som ser likheten?

,,,
                                     Långberg?                                                                                                        




                                        Di Centa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0