Varför Team Sundklakk?

Jag är en utövare på snart 22 år som anser mig ha bra koll på träningsplanerande och träningsutförande men jag sätter ett stort pris på att ha ett ögonpar utifrån som ser på min träning. Jag har sedan i våras gjort det jag kunnat för att få det ögonparet att tillhöra Tord Sundklakk Hegdahl. Tord känner mig mycket bra både i och utanför skidspåret han vet mina styrkor och svagheter, han vet min ambitionsnivå och han delar stora delar av min träningsfilosofi.
Dessutom så är Coach Hegdahl en man som sätter ärlighet högt och aldrig drar sig för att säga vad han tycker. Coach Hegdahl är även en herre med många intressanta och bestämmda meningar om hur Lars Ljung skall bli en bättre skidåkare. Dessa saker gör Tord till en fantastisk tränare och en stor tillgång för mig.
I Maj föll bitarna på plats och vi kunde konstaterade att Team Sundklakk blivit verklighet.

Sedan dess har träningen lagts om och vi har skådat framsteg, så Team Sundklakk andas optimism inför stundande säsong.

//Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0