En sån dag..

Ryggen ær frisk! Kørde idag førsta styrkepasset sedan olyckan och till min stora glædje så høll ryggen utan problem.
Bra pass också, persade på bænken.
Annars sitter jag før dagen mest och ræknar Swix bestællningar. Det blev mitt førsta stora projekt som arbetare på Sport1 i Meråker. Det tar tid men hoppas och tror på bra resultat.

Tor Arne inviterade mig och Sandbakk till middag. Fantastisk mat, fantastisk sællskap och ænnu bættre historier. Skratta mig svettig.
Teamsundklakk har træningsdag i morgon. Coach Hegdahl tar bilen til Meråker och vi ska ha två pass på rullskidor med fart och teknik fokus. Kænns riktigt bra!

Frempan tog sitt andra kørkort igår. Vi firade med att spela Harvest Moon med Neil Young. Fantastisk låt!
I skrivandes stund ær stora delar av klassen hær och kækar våfflor før att celibrera samhørighet, vænnskap och Frempans nya kort.

Læmnar er med ett sista tips. Ska ni skriva ett SMS till någon från någon annans telefon, så var sæker på att det inte innehåller erotiska uppmaningar. Skriv hellre "Saknar dig" det brukar funka.

På återhørande
// Lars Young

Kommentarer
Postat av: Undrar

Fin sida! Hur kommer man i kontakt med dig?

2008-10-31 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0