Homeward Bound

1100 meter över havet ligger Fonnfjellstoppen. Tog mig upp dit tillsammans med sör trönderna. Trots lite vind och minusgrader så var det en riktigt fin tur. Magnifika vyer och mycket bra löpunderlag. Ryggen höll hela vägen, Härligt!

Var ner och jobbade någon timme på Sport1. Plus en skatetur på rullskidbanan i elljus. Rullskidskungen Don Joel med yngre bror pizza gjorde mig sällskap.

Styrkerummet på skolan har fått en ny skiva av en annonym donator. Ganska bra. Första spåret är en remix av Say, Say, Say med Michael Jackson. Vilken fantastisk sångare. Tillsammans med Steven Tyler i Aeorosmith så är han nog min absoluta favorit sångare.

Sista natten med Moggli idag. Sedan flyttar jag till Jörsta och Sebben i en vecka. Betalar hyran iform av gitarr lektioner och konserter, Paul Simon uttryckte det bra i sången Homeward Bound.
"On a tour of one-night stands my suitcase and guitar in hand. And ev'ry stop is neatly planned for a poet and a one-man band"

//Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0