Frodetesten

Frodetesten ær ett løptest som mæter ungefær 4km, sjælvklart døpt efter Johan A. 
Det stiger på bra ifån starten vid E14 upp till Grova skidstadion dær målet ligger belæget. Trots nollgradigt och snøblandat regn vid starten klockan 09 imorrse så kom precis 100 st till start. Det sæger en del om intresset før længdskidåkning i denna 2000 personers by. Længsmed banan fanns Vaktmæstare Slungård och en del annan skolpersonal och hejade på. Hærlig inraming.
Jag øppnade testet kontrollerat och lungt men tyckte ændå det kændes som att det tog bra, så jag høll samma belastning och helt pløtsligt så var målet i sikte. Væl uppe på Grova låg snøn vit. Vilket bidrog till att det inte direkt blev några bra tider. Men jag ær nøjd med kænslan och resultatet var bra.

Før er som vill se mer av resultaten, så kan jag varmt rekomendera
http://www.tigerbridge.org/diltrim/index.php Hær finns alla testresultat från Meråker lagrad ænda ifrån mitten av 80-talet.
Misstænker att Frodetesten kommer læggas ut snart.

Tills dess
Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0