Form Koma

Första riktiga passet på en vecka. Skulle vara med och inspirera och sparra sör-tröndelags ski krets som hade samling i byggda. Men jag blev knockad i typ första ronden så det var inte mycket till sparring. Ryggen fungerade bra men det var nog bara den som funka. Hoppas att jag kan få träna obehindrat nu så jag får väcka kroppen ur koman. Tror den gått in i lite vilomodus efter lätt träning efter Torsby.

Jag var och kollade på Hybel igår. En rekonstruktion av Hitlers Bunker. Sorgligt sliten hybel.
Vi hade Max O2 test på Moggli idag. Blir 5 stycken till på Måndag. Bra baseline för att visa vilken nivå det är på utövarna som är med på HRV försöket.

Har jobbat av några timmar på sportsbutiken också när jag ändå inte kunnat träna fullt ut. Tror det blir bra.

Nu blir det sömn för att vakna upp till en bra träningsdag för att så smånigom vakna upp ur form koman.

// Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0