Fart på Flygstaden

Solen över Söderhamn fortsätter lysa. Var på flygstaden på morgonen och körde ett riktigt bra fart pass. Mor och Far brukar vara med och filma och klocka men idag fick jag klara mig själv.

Såg poliser som hade körövning på området,  Tuffe Uffe eller Beckerell kanske.
Såg ett pensionat för katter.
Körde om en bil på en av intervallerna.

Ska träffa grabbsen i Hudik imorgon. Vi ska ta något pass ihop och diskutera säsongen som kommer lite närmare rent praktiskt. Team Moral har jobbat hårt med önskemål och jag hoppas att vi snart kan presentera en efterlängtad nyhet.

The Postman var  typ 3h, dom som känner mig vet att 3h film i vaket tillstånd innebär att det är en bra film. Vilket jag också tycker det var. Tom Petty gjorde efterlängtad entré i filmen efter typ 2.30h. Han gjorde inte bort sig, han var helt okej.
Men konstigt att Kevin Costner var med i filmmusiken men inte Tom. Det är typ som att sätta Zlatan som målvakt och Isaksson på topp.

För dom som vill se Tom Pettys skådespelar insats klicka här
Här under finns film från ett liknande pass som det jag hade imorse. Kuriosa: lägg märke till låtval




Kommentarer
Postat av: olof

du ser rapp ut lars!

2008-10-10 @ 20:51:33
Postat av: Kjelle

Beckerell?????

2008-10-13 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0