Bonde Romantik

Löptur igår, Rullskidor idag. Det har väll egentligen fungerat ganska bra men jag tror nog ändå att jag har lite att vinna på att tänka progression. Skynda långsamt som den gode Elof engång sa.
Kveli fyllde år igår. Kalas hos Sebben, Frempa och Jörsta. Riktigt skoj!
Träffa Jerka på banan imorse. Han surrade om 50cm snö till Meråker på Söndag. Det har varit en trevlig överaskning. En annan trevlig överaskning fick jag när jag på onsdagskvällen satt mig ner med Tettli och kollade på Bonde Romantik (det är norska för Bonde söker fru). Så helt plötsligt dyker Håvard Hansen upp som en av friarna. Hansen som jag delade bergspriset med på Jövrarennet i fjol, samma lopp som samma kille kastade sin snö skärm rakt över mina skidor så jag fick stanna och lirka av den. Jövrarennet, en modern klassiker.

Nu blir det lite föreläsning och lite allvarsprat med Coach Hegdahl

//Lars
jövrarennet 2008, vilket slit
 "J¤vlarennet 2008 " som Makkan uttryckte det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0