Hur skulle kingen gjort?

Gikk igår runt med funderingar på att åka till Östersund för att få snö under fötterna på dagens pass. Jakten mot den perfekta säsongsförberedelsen blir i bland hysterisk. På ena sidan fanns en känsla som sa att ett fart pass på snö vore helt perfekt inför helgens säsongpremiär, å andra sidan fanns en känsla som sa, stanna hemma och träna i lung och ro och samla lite kraft istället. Som vanligt när jag numer ställs inför en sådan aningen svår situationer så ställer jag mig själv frågan, "Hur skulle Frode gjort?"
Det ter sig faktiskt som så att Coach Sundklakk nästan alltid är av samma åsikt som kingen, så det hjälper en del  i jakten på svaren till mitt skidåkarlivs svåra frågor.

Det blev ivarje fall Fagerlia istället för Östersund. Det var folk tomt i alpinsluttningarna. Undantaget Rönning och Lorentzen som också Elghufsade. Det låg lite snö på toppen så jag fikk smaka på den vita varan.

MVS Swixbeställningar har kommit till butiken. Så det finns jobb att göra.

Kollade på Teamsundklakks V.I.P lista idag och märkte till min stora förvåning att Kingen inte fanns med.
Få personer är ju egentligen mer självskriven. Han är väll egentligen den största anledningen till att jag fortsatt kan satsa 100% på det sätt som jag anser vara bäst. Bosatt i Meråker och ströjobbande på sport1.



"Kvalm" joggen 2007


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lars! Trevlig blogg du har!

2008-11-12 @ 21:59:04
Postat av: Lars

tackar tackar, kul att du gillar den

2008-11-12 @ 22:45:14
Postat av: Robin E

Kör hårt i helgen! =)

2008-11-13 @ 00:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0