Estilrunden i lössnö

En lång öppningsdag är till enda. Jag averkade Estil runden. Gikk helt okej, inte super bra och inte super dåligt. Tore var på plats och gjorde en imponerande insats med en andra plats. Själv blev jag 3:a men det var som sagt helt okej resultat. Svårt med träning annars nu. Snön är för djup för rullskidor samtidigt som den är förr tunn för skidåkning, Gör att löpning och styrka blir det gångbara. Är inte så upplagd för dubbla löppass, fokuserar därför på att göra ett ordentligt bra pass varje dag. Då ligger löptävling väldigt bra till för att få kvalité.

Tog fram gitarren typ direkt efter målgång. Det blev en playlist med lättspelade gamla klassiker.
ett ax plock.

Brown eyed Girl
Have you ever seen the rain
Somliga går med trasiga skor
The River
I´m a beliver
Ring of Fire

Fikk samtal ifrån Sverige som lät bra. Elin skulle göra ett försök att ragga sponsorpengar åt mig. Fantastiskt!
Får hon in 100 kr blir jag nöjd. Det säger en del om läget.


Kommentarer
Postat av: Pølsa

Jeg sponser deg hvis du kan lære meg noen triks på gitaren...



Håper alt ellers er smooth og at du har lært deg hele teksten på the river;)

2008-11-06 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0