Positiva saker från himmel och jord

Åter framför datorn efter nya avslutade äventyr. Säsongspremiären i bruksvallarna blev inte så lyckad. Det är inte den typen av resultat jag tränar för att prestera. Planen var iof inte heller att vara i någon super form men man vill ju alltid åka fort när man väl står på startlinjen.
Annars har det varit fullt upp i Meråker. Hade muntlig examen idag. 30 minuter föreläsning. så det har inte funnits så mycket tid att gräva ner sig och fundera på vad som gikk galet i helgen, det är positivt.
Resultatet på examen är också positivt. Högsta möjliga betyg. En annan positiv sak är att det har kommit en hel del snö till skidbygden idag.
Men med störst sannolikhet så drar Teamsundklakk på läger till Lillehammer och Budor imorgon.
Där finns ypperliga träningsförhållanden, och det blir en ny träningsmiljö för mig. Dessutom kan jag och Coach Hegdahl arbeta i lugn och ro, långt ifrån Beito, bruksvalls hysterin.
Jag säger som kingen. "i hi trua"

//Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0