Eg berre spörr

Team Sundklakk var på plats i den svenska fjällvärlden, likaså Team Moral.

Jag fikk göra det jag skulle och lite till. Coach Hegdal var nöjd, jag likaså.


Har fått en grundidé till en julshow. En uppföljare till The greatest show in the world. Jag Frempan och Mogge skall göra en insats till veckan får se var det leder oss.


Kan hälsa djskiwax, "we have a deal"

Kan hälsa Janne Rickardsson att han fått konkurrens, Bergsten snarkar som en president.


Träningen flyter på fint, snö är en liten bristvara men motivation finns i massor.

Motivation kan komma ur olika källor

Motiveras man till träning för att visa dom som tvivlar att dom har fel eller för att visa dom som tror på dig att dom har rätt, för att man älskar att vinna eller för att man hatar att förlora?

"eg bare spörr" som den gode Sandbakk skulle utryckt sig.


Fikk en schyst bild av Bergsten som visar min kärlek till att förlora.

Harsa Ski Marathon 2008, 2:a slagen av, just d, Bergsten
        Harsa Ski Marathon 2008, 2:a slagen av, just d, Bergsten

Kommentarer
Postat av: Sandbakk

Kanskje er det faktisk sjølve spørsmålet som er drivkrafta, det at du enno ikkja har funne svaret som er djevelen som rir hesten mot besettelse?



Eg berre spør!

2008-11-11 @ 00:08:12
Postat av: Kjelle

Kört hårt nu i fjällen Lars!

Apropå motivation: Själv skall jag byta tillbaka till rullskidspetsarna på stavarna inför helgen och åter nöta runt Hudik på asfalten som fick lite extra grus under halkan tidigare. (Blev bara ett pass på snön i Harsa den senaste snösvängen.)



2008-11-11 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0