Winterwonderland

Pannlampan har varit en trogen följeslagare när man gör som Dolly sjöng på 70 talet. Working 9 to 5 innebär att träning sker både före och efter solen lyser upp spåret. Intervaller med pannlampa kan jag rekomendera. Fartkänslan blir ju så härligt stor när det är mörkt. Kroppen och tekniken kändes också bra. Tror jag börjar känna antydningen till en liten form som börjat gro i kroppen. Härligt.. (som en glad Skalman skulle sagt). Nyuppkörda banor både på morgonen och på kvällen. Och förhållandena kan knappast bli bättre. Snön fortsätter att falla om än i mindre mängder. Det börjar bli en del här nu. Termometern visar några minus vilket också är kul men termometern på asylhybeln är sparsam med att signalera plusgrader. Nio stycken var dom imorse.
Donkan är hemma efter en tre dagars tur i byn, han styr upp värmen bättre än mig.

Imorgon återgår jag till vardagen igen, working 12 to16 typ.

/ ta d pent


Mer snö än plusgrader på asyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0