God Jul

Här kommer en julhälsning från Teamsundklakk. Jag skrev en liten visa i våras som jag tänkte kanske kunde vara till hjälp för att presentera min maskulina vänner i grunfag. Det blev ju några fester under våren med samma gäng, så jag tänkte att d kunde varit en bra presentation för dom som inte var en del av grunfag. Men jag fick aldrig för mig att spela den. Men här kommer den som en liten julgave istället.
Till alla er som bildade det härliga gänget som kallades Grunfag 2007/2008. God Jul
//Lars

Kommentarer
Postat av: Jesper J

Grymt! Ser fram emot din strängkavalkad på däcket i Vålådalen fram i april.

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

2008-12-24 @ 17:16:58
Postat av: sussebassen

herlig film, og sang lars. imponerad

2009-01-08 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0