I myspace funderingar

Har idag haft min hittils största utmaning som arbetare på Sport1.
Kristian "The Boss" Skrödal var ledig på morgonen och jag fick basa i butiken själv. Kan inte minnas sist jag hade ett liknande ansvar. Det gick i alla fall bra.
Donkan är i trondheim med Janne så tystnaden ekar på Asyl hybeln. Lyssnade som hastigast på Oscar Quicklunds Myspace sida. Visste inte om att han lirade och sjöng. Riktigt kul. Riktigt snygga gitarr bakgrunder hade han också. Blev nästan sugen på att lägga ut något jag med, men jag låter nog tystnaden tala en stund till.

Imorgon drar träningen igång igen med dubbla pass och nya utmaningar som ensamt butiksbiträde.

Me Snakkes


För dagen ensam utan teamet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0