Heggis bäst i test

Man kliver in i tunneln i en vecka men man vet aldrig riktigt hur det blir när man kliver ut. Den här gången var det full pott. Teamsundklakk fick en bra träningsvecka, med skidvana och teknik i fokus. Dessutom har jag hälsan i behåll.
Fick träffa mycke glada kamrater som man inte träffat på hela sommaren.
Vi fick sparka igång hjärtvariabilitets testerna. Och jag hamnade sedvanligt som ansvarig för torsdagsunderhållningen. Jag värvade Moggli och Frempan och tillsammans gjorde vi musikalen med det aningen blygsamma namnet -The Greatest Show in The World-. Frempan och Moggli är verkligen multitalanger, med karisma och showmanship, vilket resulterade i en musikalisk kavalkad med stämmsång, gitarr, munspel och piano. Allt ifrån Tribute till Knocking on Heavens door. Följde upp musikalen med ett Quiz. Ingen visste att Mike and The Mechanics är gruppen bakom kanon låten "over my shoulder", om detta må vi berätta. Avslutade kvällen med en egen komponerad sång om vårat fantastiska grunnfags gäng från ifjol. Dessvärre glömde jag en vers om Sebben och Jörsta. Grämer mig fortsatt. Det är ju två favoriter.

Coach Hegdahl visar styrka genom att persa på Chins. 21 stycken! räckte för att bli bäst i hela Team Tröndelag, själv nöjde jag mig med 16. Härligt Heggis.

Blir resa till Meråker på Måndag. Ska bli kul att träffa Sebben å Jörstad och alla andra härliga kompisar som finns stationerade i fjällbygden. Fortsätter jakten på hybel, någon som vet om nån ledig??



Kan efter veckans Torsby läger stolt hälsa följande personer välkommna til den åtråvärda V.I.P lista.

Vilde Gurigard
Perry Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0