Jag har lösningen

Det flyter på fint just nu, även om jag kände av gårdagen litegrann i benen så blev det en bra träningsdag med Intervaller på morgonen och löpning på eftemiddagen.

Läste ett roligt inlägg av Hultan på skidgymnasiets blogg. Där framkom en viss aggresion mot norskar i skidtunneln. Det roliga med det är att norskarna säger samma sak om svenskarna som skidar i frysboxen i Torsby.
På måndag åker jag som svensk ner till Torsby med 15 Norskar från Meråker. Det känns som att jag får ta mig en liten medlarroll i detta ömsesidiga missnöje.
Lugn bara lugn, jag har lösningen som gör alla glad

Skidtunnel till Meråker!


//Lars Yong


Kommentarer
Postat av: Hultovic

Mer Skidtunnlar till det svenska och norska folket!



Dessutom är inte norrmännen och norskorna så jävliga som det framgår i inlägget ..... Ja menar skidåkare är ju ett underbart släkte.

2008-10-07 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0