Team Sundklakk på nya äventyr

Åter hemma i Norrala efter fyra dagar i Östersund. Fyra händelserika dagar. Gjorde tester med slangar i både armen och ljumsken, dessutom sensorer på stavar och pjäxor och alla stora muskelgrupper. Kändes lite konstigt att ha en 2dm lång slang innuti blodådern men tro det eller ej, det funkade det också. Testet var tufft men det gikk bra. Teknik och fysik känns stabil, hoppas det snart börjar visas minusgrader på termometern på fler ställen än Storlien.

3 pass på rullskidbanan blev det också, mycket givande.

Lars Carlsson frågade om jag ville cykla med armarna och bena samtidigt, jag skulle få en lax men jag tackade nej. Gillar inte fisk. Coach Hegdahl gillar svensk lunch, jag med.  

Träffade Kingen på rullskidbanan. Han tyckte Anton så stark ut. Kan bara hålla med.

På vägen hem körde jag om en bil med SYL som regestreringsnummer. Fränt!

Vi hörs före ni kan säga Jan Johannes Vennegoor of Hesselink
//Lars


Kommentarer
Postat av: Hultovic

Skön blogg,Keep on rocking MR Ljung!

2008-10-02 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0