Åter Asyl

Nyss hemkommen från Swix-kväll på butiken.
Träffade Norges svar på Lasse. Fanns vissa likheter.
Är nu åter tillsammans med Don Joel på asylhybeln. Det hus jag bott i de senaste 2 åren. Det känns stabilt.
Dörrarna är numer tätade, så nu slipper det blåsa motvind när man ska in till köket på morgonarna. Ny kamin, den här får de faktiskt plats ved i och skorstenen fungerar. Så asylhybeln har fått sig ett lyft. Blir med störst sannolikhet boende här framtill April.

Fakta om Asylhybeln
Namn Uppkomst: Den hybel där alla utlänningar som åker skidor och har körkort blir placerad.
Färg: Brun
Storlek: 3 manna boende, har hört nån fågel som viskade 135m2
Geografisk Placering: Den hybel som ligger närmast Grova,
Avstånd till skolan: Körtid med bil, Walls med Tom Petty, dvs 4:25. Tid på cykel 8min till skolan, 25 min från skolan.
M.ö.h: 297
Pris: 2000NOK plus ström och internett
Folk som bott på asylhybeln: Jan Gisle Granmo, Morten Eilifsen, HP?, Markus Ottosson mfl. Bara namn för er, med legender för mig


      

The Boys Are Back in Asyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0